Usein kysytyt kysymykset
Sinulle lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Paketin seurantanumero näkyy tilausvahvistuksessasi. Voit myös luoda profiilin seuraavan linkin kautta, jotta voit seurata kaikkia tilauksiasi. Lähetämme myös sähköpostin, kun tilauksesi on lähetetty.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, se voi johtua siitä, että se on päätynyt roskapostikansioosi. Jos löydät sähköpostin sieltä, voit merkitä sen "ei-roskapostiksi". Tämä tarkoittaa sitä, että sähköpostit meiltä saapuvat jatkossa suoraan postilaatikkoosi.
Jos et vieläkään ole saanut tilausvahvistusta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, joka tarkistaa tietosi.
Valitettavasti tilauksen hyväksymisen jälkeen et voi tehdä lisäyksiä. Tämä johtuu siitä, että meillä ei ole mahdollisuutta lisätä tuotteita ja siten korottaa maksua varten hyväksymääsi summaa. Siksi sinun on tehtävä uusi tilaus.
Saatat katua ostostasi. Riippuen siitä, kuinka pitkälle olemme edenneet tilauksen käsittelyssä, voimme joko A: Vahvistaa peruutuksen ilman lisätoimia. B: Katso, mistä löydät palautuslomakkeemme.
Sinulla on 14 päivän peruutusoikeus ostaessasi meiltä XXX. Peruutusoikeus alkaa siitä päivästä, jolloin vastaanotit tuotteen. Käyttääksesi peruutusoikeuttasi sinun on täytettävä online-palautuslomake, jonka löydät täältä.
Sinun tulee lähettää tilauksesi takaisin meille ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille, että haluat peruuttaa ostoksesi.
Jos tuotteen katsotaan arvoltaan alentuneen, voit saada takaisin vain osan ostosummasta. Hyvitettävä summa riippuu tuotteen kaupallisesta arvosta. Palautettaessa käytettyjä tavaroita Witt Hvidevarer A/S pidättää oikeuden vaatia korvausta, jonka Witt Hvidevarer A/S määrittää jälleenmyyntiarvon perusteella. Käytetyn tuotteen korvaus voi olla 0-99 % tuotteen alkuperäisestä myyntihinnasta. Lue lisää peruutus- ja palautusehdoista täältä. Tai täytä palautuslomake täällä.
Valitettavasti emme voi tarjota ilmaisia palautuksia, koska haluamme säilyttää kilpailukykyisen markkinahinnan kaikille asiakkaille. Jos päätät käyttää peruutusoikeutta, sinun tulee maksaa postikulut itse lähettääksesi tuotteen takaisin. . Voit käyttää peruutusoikeuttasi täällä.
Et voi kieltäytyä vastaanottamasta tilausta ja/tai jättämättä pakettia noutamatta ilmoittamatta siitä meille samalla selkeästi. Tästä aiheutuu toimituskuluja vastaava käsittelymaksu. Lue lisää täältä.
Valitettavasti tämä ei ole mahdollista. Palautamme rahat samalla maksutavalla, jota käytit ostaessasi.
Käsittelyaika on n. 14 päivää, mutta voi kestää jopa 2 viikkoa siitä, kun saamme tuotteen, kunnes summa näkyy jälleen tililläsi.
Arvioitu toimitusaika on 4-8 arkipäivää tilauksesta.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen 69 € yli :n ostoksille GLS-pakettimyymälään tai yrityksen osoitteeseen.
Alle 69 €:n tilauksiin lisätään toimitusmaksu, joka on 15–25 € (sis. ALV) valitusta toimitustavasta riippuen. Yksityinen 0-20 kiloa (19 €), Yksityinen 21-30 kiloa (25 €), Yritys 0-20 kiloa (15 €) ja Yritys 21-30 kiloa (25 €).. GLS:ää käytetään ensisijaisena toimittajana. Lue lisää toimituksestamme täältä.
Meillä ei ole mahdollisuutta muuttaa toimitusaikaa.
Paketit toimitetaan GLS:lle joka arkipäivä iltapäivällä. Jos teet tilauksen viikonloppuna, GLS vastaanottaa paketin vasta maanantai-iltapäivällä.
Tarkista tilausvahvistus. Jos sinulta puuttuu jotain tai olet saanut jotain väärin, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Olemme todella pahoillamme. Menethän verkkosivuillemme, täytät palautuslomakkeenja lähetät tuotteet takaisin meille. Sen jälkeen lähetämme sinulle tilaamasi tuotteet.
Jos saat tilauksen, jonka pakkaus on vaurioitunut, on tärkeää dokumentoida se kuvina. Voit ottaa valokuvan pakkauksesta ja pakkauksen etiketistä. Monissa tapauksissa itse tuote ei kuitenkaan ole vaurioitunut, koska pakkauksen tarkoitus on suojata tilaustasi. Jos tuote on vaurioitunut, lähetäthän sähköpostia osoitteeseen [email protected] välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Sähköpostissa tulee olla kuvat pakkauksesta (sisä- ja ulkopuolelta), tuotteen vaurioista ja pakkauksessa oleva pakkaustarra.
Kaikki tilaukset on lähetettävä nettisivumme kautta – ts. et voi tehdä tilaustasi puhelimitse. Jos tarvitset opastusta tuotteen valinnassa, autamme mielellämme.
Voit maksaa maksukortilla (Dankort, Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay, MobilePay ja Klarna).
Katso Klarnan käyttöehdot ja Klarnan henkilötietopolitiikkak.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme infosähköpostilla tai puhelimitse tlf. +45 88 44 45 10. ma-to klo 09.00–16.00 ja pe klo 09.00–15.00 välisenä aikana.
Tarkista korttisi tiedot tai yritä uudelleen toisella kortilla. Hylkääminen voi johtua myös siitä, että kortilla ei ole katetta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos tuotteesi on mennyt rikki takuuaikana, täytä palvelulomake tästä.
Täytä palvelulomakkeemme tästä.
Jos olet saanut vaurioituneen tuotteen, sinun tulee täyttää palvelulomake. Tuote on tämän jälkeen palautettava meille ennakkoon maksetulla palautuslipulla, jonka lähetämme sinulle, ja lähetämme sinulle samalla uuden tuotteen.
Kun ostat tuotteen, sen mukana tulee käyttöohje. Jos se katoaa, löydät sen verkosta Lataukset-välilehden tuotetiedoista. ROIDMI Käyttöohjeet.
Kyllä, voit tehdä sen. Löydät valikoiman eniten käytetyistä varaosista verkosta kohdasta lisävarusteet. Jos et löydä tarvitsemaasi, otathan rohkeasti yhteyttä tästä.